الاثنين، ٢٩ كانون الثاني ٢٠٠٧

قتــل أهل السنـة ...المهمــة القــذرة لجيــش المهــدى

.............................................................................

..............................................................................

هناك تعليقان (٢):

غير معرف يقول...

لاحول ولاقوة إلا بالله
نسأل الله ان ينتقم من هؤلاء الروافض الأنجاس ويزلزل الأرض من تحت اقدامهم النتنة

رفقة عمر يقول...

شكرا لك بس بجد كنت نفسى اعرف اى شئ عنك ودة لا يعوق ابدا تفكيرك فى العراق لانه مش همك لو حدك والله انا يوم سقوط بغداد قعدت فترة عندى اكتئاب فظيع وبعدين هل دة شئ غلط يعنى انا غلط لما جاوبت على السؤال حسيت انى لو ماجاوبتشى هاكون بتهرب من الاجابه وانا بصراحه مكنتشى عامله المدونه دى علشان اتكلم فيها عن شئ شخصى بس انا اتحطيت فى موقف وقلت لازم اكون مرنه علشان الناس تعرف طبيعه شخصيه صاحبه المدونه مش اكتر على العموم بجد كان نفسى تجاوب بس مش مهم شكرا لاعتذارك ومعاتبتك لى بطريق غير مباشر